ROZHOVOR S PANÍ UČITELKOU NIKOLOU VÍTKOVSKOU

11.10.2022

1. Chtěla jste být učitelkou už odmalička?

Upřímně to můj dětský sen nebyl J. Jako malá jsem chtěla být sekretářkou, tak jedinou spojitost nyní vidím v tom, že mám svůj pracovní stůl, počítač a kancelářské potřeby J...

2. Co se vám líbí na chemii?

Na chemii se mi líbí její rozmanitost, pestrost a možnost obohacení teorie o praktické ověření získaných informací.

3. Jaké máte koníčky?

Momentálně je mým hlavním koníčkem moje dcera a její zájmy J . Ale pokud mi někdy nějaká chvilka zbyde jen pro sebe, ráda si poslechnu příjemnou hudbu nebo přečtu knížku, zajdu na procházku, zaplavat...

4. Máte nějaký oblíbený citát? Pokud ano, jaký?

To se citátu týče, určitě jich mám oblíbených více než jeden. Ale můj hlavní je: "Co nechceš, aby ti jiní činili, nečiň ty jim. "

5. Jakou hudbu ráda posloucháte?

V oblasti hudby mi nevadí nic, co nerozbijí vitríny. Nejraději mám pop.

6. Váš největší průšvih z dob studií?

Bude to sice znít nudně, ale ani po hlubším zamyšlení mě žádný, který by se mi vryl do paměti, nenapadl.

7. Kdybyste mohla cestovat časem, do jaké doby byste se ráda podívala?

Do období první republiky, ale rozhodně bych nechtěla zažít válečnou část tohoto období. Chtěla bych mít možnost zažít pouze dobovost a zvyky tohoto období (oblečení, chování lidí k sobě...).

8. Jste spíše ranní ptáče či spíše noční sova?

Bývala jsem ranní ptáče, ale po narození dcery se ze mě stala noční sova.

9. Jaká je nejlepší rada, kterou jste kdy dostala? A řídíte se jí?

"Přesnost je výsadou králů."

10. Máte nějaký oblíbený literární žánr? Pokud ano, jaký?

Co se literatury týče, mám nejraději knihy psané dle skutečné události s psychologickou tématikou.

11. Kdybyste nežila v ČR, kde byste chtěla žít (v jaké zemi)?

Ve Francii.

12. Jak by měl podle Vás vypadat ideálně strávený víkend (místo, lidé...)?

Někdy mám pocit, že wellness a sama se sebou... Ale raději někde na nějaké chatě v přírodě s rodinou, přáteli...

13. Které je Vaše oblíbené roční období?

Jaro a podzim.

14. Máte nějakého domácího mazlíčka?

Ne, nemám.

15. Jaký je váš oblíbený literární či filmový hrdina?

Konkrétního oblíbeného hrdinu nemám, ale vždy mě zaujme literární či filmový hrdina, který je spravedlivý, odvážný a obětavý pro druhé.

16. Kdybyste chytila zlatou rybku, jaká by byla vaše tři přání?

  • Chytit další tři.
  • Zdraví pro všechny.
  • Krásný život pro svou dceru.

17. Co považujete za svůj životní úspěch? 

Narození mé dcery.

18. Jaké jsou vaše cíle a plány do budoucnosti? 

Chytit tu zlatou rybku :).

Zpracovaly: Tereza vargová a Valerie Bolinová, 8. A