ROZHOVOR S PANÍ PSYCHOLOŽKOU PETROU KAHÁNKOVOU

18.02.2023

1. Kdy a kde jste se narodila?

19. 8. 1987 v Ostravě-Vítkovicích

2. Máte sourozence? Pokud ano, jaké?

Mám dvě mladší sestry, dvojvaječná dvojčata.

3. V jakém znamení jste se narodila? Věříte předpovědím v horoskopech?

Lev. Předpovědím v horoskopech nevěřím.

4. Jak byste se sama krátce a výstižně popsala?

Žena :-).

5. Který film či seriál jste naposledy viděla?

Naposledy jsem byla s dcerkami v kině na pohádce Úžasný Mauric :-). Jinak za sebe volím filmy z žánrů drama, thiller, komedie (mám ráda filmy jako Schindlerův seznam, Pelíšky apod.).

6. Který je váš oblíbený hudební žánr?

Metal, Rock.

7. Zažila jste někdy pořádný trapas? Můžete nám jej přiblížit?

Pocity trapnosti jsem mívala na ZŠ v hodinách hudební výchovy, kdy jsem měla zpívat před třídou. Nebo když byla v tělocviku gymnastika.

8. Co máte u nás ve škole nejraději a co nejvíc nesnášíte?

Mám ráda pestrost své práce. Nemám ráda přesuny z přízemí do horního patra, bohužel nemám dobrou fyzickou kondici a ty schody mi dávají i po roce a půl zabrat :-)

9. Co vás vedlo k tomu, stát se psycholožkou?

Někdy kolem 6. třídy na ZŠ jsem viděla nějaký americký film, kde v krásné pracovně s plnou knihovnou na pohodlném křesle seděl muž a poslouchal životní příběhy lidí, co leželi na pohovce... Pro mne práce snů. Ve škole mi nešla matematika, měla jsem papíry na dyslexii a dysortografii, manuálně jsem úplně levá a chtěla jsem práci v klidu a teple :-).

10. Co je ve vaší práci nejtěžší?

Umět nechat práci za dveřmi pracovny a nenosit si jí domů.

11. Kdybyste si mohla znovu vybrat povolání, které by to bylo?

Na úrovni snů - ráda bych provozovala útulnou kavárnu někde na Korsice.

V realitě - určitě by to bylo něco z humanitních oborů.

12. Byla jste někdy jako dítě potrestána ve škole kázeňským opatřením? Pokud ano, za co?

Na žádné kázeňské opatření si nevzpomínám.

13. Co Vás na lidech nejvíce štve?

Že jsou na sebe někdy zlí a ubližují si.

14. Jaká je nejhloupější nebo nejpodivnější otázka, kterou vám kdy student položil?

Žádná otázka není hloupá.

otázky zpracovaly: Lea Pajerová a Natálie Vaníčková, 8. A