ROZHOVOR S PANEM UČITELEM BEDNAŘÍKEM

04.04.2024

1. Jaká byla vaše vysněná práce v dětství?

Přednosta stanice.

2. Kdybyste nemohl být učitel, ale mohl si teď vybrat jakékoliv jiné zaměstnání, čím byste chtěl být a proč?

Nic mě nenapadá.

3. Jaký byl váš vzor v dětství? (pokud jste nějaký měl)

Ne, žádný jsem neměl.

4. Provozoval jste v dětství nějaký sport? A zůstal jste u něj dodnes?

Plavání, ano občas plavu.

5. S jakou hračkou jste si v dětství nejvíc hrál?

Vláčky (modelové kolejiště).

6. Jaká nejzábavnější a nejtrapnější věc se vám stala během vyučovací hodiny?

Každý den je nějaká sranda a trapnost mě žádná nenapadá.

7. Byl jste na základní škole populární?

Spíše ano, byl jsem součástí kolektivu.

8. Jaký byl/je váš oblíbený superhrdina?

Rumcajs.

9. Co nejraději děláte ve volném čase?

Rodina, kultura (hudba, film, divadlo), přátelé, pobyt v přírodě, rekreační sporty, pivo.

10. Hrajete nějaké videohry?

Ne.

11. Máte nějakého domácího mazlíčka?

Rybičky.

12. Máte nějaký talisman?

Ne.

13. Jaký je Váš oblíbený film/seriál? Doporučil by jste jej studentům naší školy?

Slavnosti sněženek/Maxipes Fík (Fíka bych doporučil).

14. Jaký je váš oblíbený literární žánr?

Životopis, literatura faktu.

15. Jaká sociální media používáte?

Facebook, WhatsApp a Messenger.

16. Jaký pohled na sociální média je Vám bližší – sociální média ANO, nebo NE?

Spíše ne, ale super pro organizování společných akcí, usnadnění komunikace v práci a zájmových skupinách.

17. Víte, že máte po sobě pojmenovanou autoškolu?

Ne, ale těší mě to.


18. Který předmět jste měl na ZŠ nejradši?

Dějepis, zeměpis a tělocvik.

19. Kolik jste ve svém životě vlastnil aut? Máte preferovanou značku?

Měl jsem dvě a preferovaná značka je Volkswagen.

20. Kdybyste mohl na jakékoliv místo na Zemi, kam by to bylo a proč?

Do domku mezi mořem a horami. Pro klid, pohodu a krásu vesmíru.

Zpracovali: Jakub Přikryl a Mikuláš Konopáč, 6. D