Rozhovor s Mgr. Denisou Korpasovou

11.10.2022

1. Kde a kdy jste se narodila, jak jste prožila dětství?

Jsem "holka z vesnice", takže celé své krásné dětství i studentská léta jsem prožila ve Staré Vsi nad Ondřejnicí v blízkosti své rodiny a přátel, které svým způsobem považuji také za svou rodinu. Narodila jsem se však v Ostravě v roce 1997.

2. Máte nějakou vzpomínku z dětství, o kterou byste se chtěla s námi podělit?

Teď, když si mám na něco vzpomenout, tak mě nic nenapadá 😊. Pokud bych však po nějakých vzpomínkách ve své hlavě pátrala, paradoxně by to byly vzpomínky, nechci říct špatné, ale ne tak šťastné. Například když jsem v zimě stála na palkovickém kopci, koukala dolů na to, jak je prudký, a brečela, že ho v žádném případě nesjedu. Na druhou stranu to byl třeba ten zlom, který z lyžování udělal jednu z mých nejoblíbenějších činností.

3. Máte sourozence?

Ano, starší sestru.

4. Myslíte si, že jste byla vzorná žákyně?

Rozhodně! Minimálně na základní škole 😊.

5. Které předměty jste měla ve škole ráda a proč?

Ráda? Vůbec netuším. Asi všechny, kromě tělocviku a dějepisu - ten jsem opravdu ráda neměla. A teď ho učím.

6. Co vás vedlo k tomu, abyste se stala učitelkou?

Asi od patnácti pracuji s dětmi - vedu děti v Malé Ondřejnici, brigádně jsem pracovala ve školce nebo jako instruktor lyžování a bruslení. Asi mi to tedy bylo souzeno. Na druhou stranu, po gymplu jsem měla poněkud jiné plány, a to být slavnou architektkou. Usoudila jsem však, že na tuhle práci nejsem tak výjimečná.

7. Které jsou vaše koníčky?

Lyžování, tanec, zpěv, jakékoli tvoření...

8. Kterou práci byste dělala, kdybyste nemohla být učitelkou?

Určitě bych byla bytovou designerkou nebo organizátorkou svateb. To jsou věci, do kterých se ráda svým přátelům a rodině pletu :D.

9. Které cizí země jste už navštívila?

Rakousko, Itálii, Sicílii, Chorvatsko, Španělsko a Albánii.

10. Kam byste se ještě chtěla podívat a proč?

Nový Zéland nebo Norsko - miluju přírodu. Navíc, kdo by nechtěl navštívit Hobitton?!

11. Které je vaše nejoblíbenější jídlo?

Svíčková.

12. Máte nějakou fobii?

Myslím si, že ne. Teda na žádnou jsem zatím nepřišla. 

13. Který sport máte ráda?

Již zmiňované lyžování, bruslení nebo jízdu na kole. Na míčové sporty a atletiku jsem levá.

14. Co na sobě máte a naopak nemáte ráda a proč?

Netuším, co odpovědět.

15. Se kterou celebritou byste se chtěla setkat a proč?

Samozřejmě, že obdivuji různé zpěváky, kapely a české či hollywoodské herce. Ale stačí mi je vidět v kině/televizi, z dálky na koncertě či si je jen tak poslechnout. Ze světa sportu, a nevěřím, že zrovna z tohoto odvětví, bych se však rozhodně chtěla setkat s Mikaelou Shiffrinovou! Jednoduše proto, že ji obdivuji za to, co dokázala, a ještě určitě dokáže.

Zpracovali: Adam Gajdůšek a Petr Suchý, 9. A

(další fotografie - viz níže)