Rozhovor s Mgr. Andreou Schilbachovou

08.11.2022

1) Jak dlouho tady již vyučujete?

Občas mám pocit, že věčnost 😊, ale pravdou je, že v lednu to bude pátý rok.

2) Které předměty učíte?

Nejoblíbenější mezi žáky.... matematiku 😊

3) Co vás dostalo k myšlence pracovat jako učitelka?

Viz odpověď na otázku číslo 13 😊

4) Kde jste se narodila a vyrůstala?

V ostravské porodnici 😊 a následně dospívala v Dolních Bartovicích.

5) Jaký styl hudby posloucháte a jaká je vaše oblíbená skupina/hudebník?

Krom death metalu mé uši snesou vše 😊 ... oblíbených mám vícero, většinou je poslech ovlivněn momentální náladou 😊

6) Co vás dokáže nejvíce naštvat a jak u vás dokáže žák zabodovat?

Lež!!! Mám to tak i v životě. A zaboduje ten, který má dost kuráže se k případné lži přiznat.

7) Jaký je váš oblíbený styl oblečení a oblíbená značka?

U mě se vše řídí dost náladou 😊, tedy i oblečení. Na značce nelpím, musí mne to oslovit 😊

8) Je tohle vaše první škola, kde učíte?

Ne, ale doufám, že je poslední 😊

9) Jaký byl váš oblíbený předmět, když jste chodila do ZŠ?

Tělesná výchova.

10) Máte nějaký strach/fobii?

V rámci vlastní bezpečnosti na pracovišti se nemohu přiznat 😊

11) Máte radši čaj nebo kávu?

Jednoznačně kafe, čaj jen když jsem nemocná.

12) Čtete knihy? Jestli ano, jaký žánr?

Mám ráda knihy od skandinávských autorů detektivek... Momentálně mám rozečtenou už dva roky jednu, a ne a ne ji dočíst.

13) Které povolání byste dělala, kdybyste nebyla učitelka?

Vezmu to postupně... chtěla jsem být princeznou, pak Rybanou, pak členkou armády či policejního sboru. Poslední mé přání bylo stát se herečkou, tak nakonec jsem všechny své sny skloubila dohromady a je ze mne učitelka.

14) Vyjmenujte nám prosím pár vašich koníčků.

Volejbal, golf, poker, pejsci a v neposlední řadě také lenošení.

Zpracovala: Anna Michalczyková, 8. B