Písničky v reklamě
Písničky v reklamách jsou využívány velmi často. My jsme se zaměřili na tři nejnovější.
Mc´n´Roll je název písničky z reklamy pro McDonald´s. Díky chytlavému rytmu a zpěvu Přemka Forejta ji hodnotíme jako nejpovedenější. Spojení profesionálního kuchaře a rychlého občerstvení působí zvláštně, svůj účel ale plní skvěle. Song je velmi chytlavý a dle mnohých také vtipný.
+ rytmus písně
+ Přemek Forejt
- převzatý nápad ze zahraničí
- reklama od někoho, kdo do McDomald´s nechodí
Na druhém místě se při hodnocení umístil obchod Lidl s písní od Kapitána Dema. Song hodnotíme jako nejméně otravný, ale s trapným klipem. Vzhledem k délce písně by se vůbec nemuselo jednat o reklamu.
+ dobrá písnička
+ Kapitán Demo
- moc dlouhé
- nepovedený klip
Poslední recenzovanou písní byla úprava hitu Nonstop od Michala Davida. Na tu vsadil obchodní řetězec Penny. Tato reklama je možná úspěšná u důchodců, my ji však vnímáme negativně. Text písně je příliš jednoduchý a melodie neoriginální. Z tohoto důvodu jsme označili reklamu za nejhorší.
+ vzpomínka na písničku Nonstop
- text
- délka
A co ty? Znáš zmíněné reklamy? Jak je hodnotíš?
Žáci 7. ročníku