Itálie - Benátky

14.12.2022

Prázdniny už jsou dávno u konce, ale přesto mám pro Vás tip na skvělou dovolenou v Itálii, třeba pro další sezónu J

Do Itálie jezdím jednou za rok za taťkou, ale tentokrát jsem si to s mamkou a sestřenicí prodloužila a to o týdenní dovolenou. Byly jsme ubytovány na týden v campu hu Venezia camping in town | Marghera | Veneto (zde máte odkaz, pod kterým najdete více informací, pokud byste zde zvažovali zajet).

Camp má 4 hvězdičky, v jeho areálu je malý supermarket, restaurace, velký a malý bazén. Je zde možnost se ubytovat v chatce i ve stanu. Já osobně jsem zakotvila v chatce, která byla moc pěkná a útulná, takže bych Vám ji vřele doporučila, ale je samozřejmě na Vás, co preferujete. Jak na recepci, tak i v restauraci je skvělá a milá obsluha. To si můžu jedině vynachválit.

První cestu do centra Benátek jsme podnikli lodí. V ní je možnost si rezervovat místo venku nebo vevnitř. Dle mého názoru je to lepší venku, je tam krásný výhled. Do cíle jsme jeli cca 35 minut a poté jsme vystoupili přímo na náměstí Svatého Marka, kde jsme si dali výbornou pizzu a špagety. Po obědě ještě výbornou italskou zmrzlinu, která nesmí chybět. Cestu zpět jsme si zpříjemnili a šli pěšky uličkami, kde je mnoho obchodů, restaurací atd. Najdete tam vše, na co pomyslíte. Těmito uličkami jsme šli asi hodinu a poté jsme došli na autobusovou zastávku, odkud cesta do campu trvala 15 minut.

V Benátkách se mi opravdu moc líbilo a jsem ráda, že jsem je navštívila. Všem moc dovolenou v Itálii doporučuji - je to celkově krásná země s bohatou historií a mnoha překrásnými památkami, ale i se specifickou vyhlášenou italskou kuchyní. K Itálii mám velmi blízký vztah, protože je to má rodná země a mám tam svou rodinu.

Nicole Confalonieri, 8. B

(foto viz níže)